Advertisement

Tuesday, June 16, 2009

YDP Rasmi Penubuhan Cawangan Penaja PAS Mesra Bolton

10 Jun - YDP PAS Gombak, Us Saleh Huddin Nasir telah merasmikan penubuhan Cawangan Penaja PAS Mesra Bolton di Taman Bolton, Batu Caves.


Majlis yang dihadiri oleh lebih 30 orang dikalangan penduduk setempat turut dihadiri oleh TYDP PAS Gombak, Sdra Mohd Radzi Yusof, wakil PKR Gombak, Sdr Mazlan dan beberapa AJK PAS Kawasan Gombak.

Ketua Penaja, Haji Mastor dalam ucapannya merakamkan penghargaan dan terima kasih kepada pimpinan PAS Gombak terutamanya YDP yang sudi hadir merasmikan penubuhan cawangan penaja Mesra Bolton. Menurutnya, cawangan baru yang bakal ditubuhkan ini akan berusaha sebaik mungkin untuk memberi khidmat kepada masyarakat dan meningkatkan imej PAS Kawasan Gombak secara keseluruhannya.

Dalam pada itu YDP PAS Gombak dalam ucapannya mengucapkan tahniah kepada jawatankuasa penaja yang berjaya mengumpul penduduk setempat dalam mengembangkan sayap PAS di Gombak dan seterusnya beriltizam memberi khidmat serta merealilsasikan hasrat dan janji-janji kerajaan Pakatan Rakyat Selangor kepada penduduk sekitar.

Cawangan ini merupakan cawangan penaja kedua ditubuhkan semenjak Us Saleh Huddin memegang YDP April lalu.

Us Saleh Huddin menerima borang permohonan keahlian darpada Ketua Penaja PAS Cawangan Mesra Bolton, Hj Mastor.

Monday, June 8, 2009

Muktamar PAS ke 55 - Ucapan Dasar Presiden PAS



Muat turun :-

1. Muat turun ucapan dasar Presiden PAS versi Bahasa Melayu

2. Muat turun ucapan dasar Presiden PAS versi Bahasa Inggeris

3. Muat turun ucapan dasar Presiden PAS versi Bahasa Arab